неділя, 10 вересня 2023 р.

Вправа "Айсберг гніву"Автор: Ешлі Ліпман

Вправа "Айсберг гніву"
Автор: Ешлі Ліпман

Цей ресурс призначений для того, щоб допомогти клієнтам зрозуміти і управляти своїм гнівом. Клієнти можуть з'ясувати, які емоції дійсно викликають їх гнів. Використовуйте айсберг гніву як інструмент для клієнтів, щоб зрозуміти їх емоції і ситуації, які можуть викликати гнів. Цю вправу можна використовувати на окремих сесіях, але вона відмінно підходить для груп, тому що учасники слухають інших і обговорюють подібності та відмінності своїх ситуацій.

Алгоритм роботи:
1. У верхній частині айсберга опишіть коротко або замалюйте ситуацію, яка викликала у вас гнів.
2. У нижній частині айсберга напишіть або намалюйте почуття, які ви насправді відчували в той момент.
👉Приклади почуттів і станів, які можуть ховатися за гнівом:
самотність;
шок;
страх;
переживання;
смуток;
нелюбов;
неповага;
безпорадність;
заздрість;
сором;
і т.д.
3. На папері А4 складіть таблицю з двома колонками. У першій колонці запишіть емоції і стани, які ви відчували насправді. У другій колонці напишіть свої ресурси (копінгові стратегії), які допоможуть взяти під контроль ці емоції і гнів.

👉Приклади ресурсів (копінгових стратегій):
зробити кілька глибоких циклів дихання;
зайнятися своїм хобі;
медитація;
розмова з тим, кому можна довіряти;
допомога тому, хто цього потребує;
згадати щось хороше;
та інші.

Немає коментарів:

Дописати коментар